مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-16سياسي

فارس من| مطالبه کارکنان دولت بابت پرداخت عادلانه حقوق و مزایا در همه دستگاه ها


مخاطبان خبرگزاری فارس در بخش « فارسِ من » به تازگی با ثبت پویشی، درخواست پیگیری در پرداخت عادلانه حقوق و مزایای کارمندان در ادارات و سازمان های دولتی و عمومی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس ، تعدادی از مخاطبان خواستار پاسخگویی مسئولان مربوطه در این باره شدند.

امضاکنندگان این پویش نوشته اند عدالت موضوعی بدیهی که مخالفان زیادی دارد.

یک سوال: آیا دولت واحد است؟ آیا کارمند دولت جز برای دولت کار می کند؟ آیا بودجه کشور شخصی و یا خصوصی است؟ آیا حقوق یک کارمند در یک دولت به درآمدزایی دستگاه محل خدمت بستگی دارد؟ اگر جواب این سوالات منفی است که باید باشد چرا یک کارمند رسمی دولت با مدرک لیسانس و سابقه 8 سال و سختی کار مشابه و بعضا سخت تر و رتبه مساوی و تعداد دو فرزند و عائله مندی در وزارتخانه ای همچون وزارت کشور هفت میلیون حقوق و مزایا دریافت می کند اما در اداره دارایی 12 میلیون و بانک دولتی 14 میلیون و در دانشگاه 16 میلیون و در شبکه بهداشت و درمان 18 میلیون و در شرکت نفت بالای 20 میلیون دریافت می کند؟ .

در ادامه این پویش آمده است: آیا یک راننده یا یک کارمند اداری که در یک شهر مثلا تهران خدمت می کنند تفاوتی در دید دولت دارند؟ معتقدیم که وقتی عدالت فراموش شد، فاصله طبقاتی، اشرافی گری و فساد وارد می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| مطالبه کارکنان دولت بابت پرداخت عادلانه حقوق و مزایا در همه دستگاه ها

فارس من| مطالبه کارکنان دولت بابت پرداخت عادلانه حقوق و مزایا در همه دستگاه ها